vrijdag 29 juli 2016

Wolfje voor een wolfje

Begin deze maand is ons neefje geboren. Het eerste kind voor mijn broer en zijn vrouw en het eerste kleinkind voor mijn ouders. Dat jongentje gaat rotverwend worden dus. Ik mag zijn trotse meter zijn. Natuurlijk kon ik niet niet iets breien voor hem.

Je herinnert je vast dit project nog:


Wel deze hoop onafgewerkte lapjes zijn dit geworden:


Ziet hij er niet gevaarlijk lief uit? Ik heb mij suf gezocht naar een patroon voor een wolfje en ben uiteindelijk bij Gray Wolf van Amanda Berry uitgekomen. Ik heb het gevonden op Ravelry en het is in het Engels geschreven, maar het was echt heel duidelijk uitgelegd wat je moest doen. Een droom om mee te werken.

Zonder het echt te weten heb ik hem iets zeer passends gegeven. Zijn naam betekent namelijk Wolf. Hoe toevallig is dat niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten