vrijdag 8 juli 2016

Luchtige Literatuur



Zoals je weet kan ik genieten van wat het betere boek genoemd wordt. Maar soms zit mijn hoofd zodanig vol dat ik iets licht nodig heb om te lezen. Dan grijp ik bijna altijd terug naar chicklit. De formule is negentig procent hetzelfde in gelijk welk boek je leest. Vrouw ontmoet man, man en vrouw worden koppel, misverstand tussen man en vrouw, man en vrouw geen koppel meer, misverstand wordt opgehelderd, man en vrouw terug samen.

Op dit moment ben ik de boeken van Chantal van Gastel aan het verslinden.

8044591

Ik hou ook enorm van Sophie Kinsella (alles behalve de shopacolic serie, dat werd mij toch te saai).

33722

En natuurlijk ook wat ze schrijft als Madeleine Wickham.

The Wedding Girl

Ook de Rose Harbor serie van Debbie Macomber kan mij bekoren.

13414594

En er zijn nog zoveel andere auteurs waar ik nu even niet kan opkomen, maar hier is toch al een kleine selectie van mijn favorieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten