vrijdag 8 april 2016

The Bone Clocks

Ik denk dat ik een nieuwe favoriete auteur heb en zijn naam is David Mitchell. Ik heb er wel nog maar twee boeken van gelezen, maar deze waren allebei schitterend.
Vandaag wil ik het hebben over The Bone Clocks.

Zelfs de cover vind ik al een plaatje. Het verhaal begint met Holly Sykes die wegloopt van huis als ze 15 is. Daar ontmoet ze iemand die haar om asiel vraagt op een later tijdstip mocht dat nodig zijn. 

Dan hebben we ook nog Hugo Lamb, een verwende universiteitsstudent uit Oxford. 

Er zijn nog wel een aantal personages die voorkomen in het boek. Ik ga hier niet teveel over de effectieve inhoud vertellen. Mijn ervaring was heel aangenaam om erin te duiken zonder dat ik echt wist waarover het nu precies ging. Als je niet weet wat je volgende boek gaat zijn, probeer zeker eens The Bone Clocks van David Mitchell. Een echte aanrader.

De teddybeer kan alvast niet wachten om te beginnen met lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten