vrijdag 8 december 2017

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier iets geplaatst heb. Eerst dreigde ik weer even in de greep van een depressie te geraken. Gelukkig ben ik goed omringd en heeft de echtgenoot de signalen op tijd gezien. En daarna ben ik een aantal maanden aan het werk gegaan in een tijdelijke job. Het werk was niets voor mij maar ik heb er wel een paar zeer leuke mensen leren kennen met wie ik wel eens een pintje wil gaan pakken op café. Ondertussen is de job afgelopen en heb ik weer wat tijd om mijn brei op te pakken in plaats van enkel in het weekend.

Het belangrijkste project waar ik momenteel mee bezig ben is een trui voor de echtgenoot. In het begin wou het maar niet opschieten omdat ik het patroon niet helemaal begreep, maar ondertussen zijn alle delen behalve de halsboord gebreid. Nu moet ik alles gewoon nog in elkaar zetten en de halsboord breien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten